Często zadawane pytania

1. Chcę coś kupić i szukam informacji

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez:

  • BLIK
  • Szybkie płatności online
  • VISA
  • MASTERCARD
  • GOOGLE PAY
  • APPLE PAY

Płatności są obsługiwane przez imoje ING Bank Śląski SA

Czy wystawiamy fakturę?

Tak, jeśli potrzebujesz fakturę napisz do nas prośbę z taką informacją wraz z danymi do faktury.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki wysyłamy w ciągu 24-72h. Czas dostawy wynosi z reguły 1-2 dni robocze, zależy to od ilości zamówień oraz wybranej formy dostawy. W przypadku ewentualnych opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową.

Jakie naboje do pióra?

Do naszych piór pasują standardowe naboje o średnicy wlotu 4mm, chyba, że w opisie produktu jest inaczej - naboje dostępne TUTAJ

Jaka jest gwarancja na produkty?

Gwarancja na wady dla całego asortymentu to 24 miesiące.

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.

Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?

Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami.

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.

Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.

Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.

Chcę dokonać zwrotu produktu.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.